Szívességcsere szolgálat - témában tartottunk Lakossági fórumot

A július havi Lakossági fórumunk témája a Szívességcsere szolgálat volt.
A jelenlévőkkel megbeszéltük a programban rejlő lehetőségeket, a program sikerének, a rendszer megbízhatóságának feltételeit, alapelveket, szabályokat, amelyeket a résztvevőknek el kell fogadni és betartani. Az oladi közösség összefogását, összetartozását, az egymás iránti felelősség érzését segítheti, erősítheti a Szívességcsere szolgálat, amely a kölcsönös tiszteleten, egymás megbecsülésén alapszik.
A szívességek igénybevétele ingyenes, a részvétel önkéntes.
A programban magánszemélyek, intézmények, cégek, vállalkozások is részt vehetnek.
A szívességcsere szolgálat koordinálásáért a LISZI Iroda felel. 3 szívesség (szolgáltatás) igénybevétele után a felhasználónak is fel kell ajánlania egy szívességet.
A Lakossági fórumon a következő szívességkategóriákat határoztuk meg: gyermekfelügyelet, ház körüli munka (bevásárlás, takarítás, kerti munka fűnyírás, favágás, festés), javítás (gépjármű, különféle gépek, háztartási eszközök), oktatás (fejlesztés, korrepetálás, nyelv, számítástechnika, zene), szállítás (bútor, csomag, építési anyag, személyszállítás, orvoshoz, bevásárolni),  társaság (beszélgetés), telekocsi (helyben, távolsági), rendezvényen szereplés (közös éneklés, színdarab), tárgy (babaholmi, bútor, könyv, DVD, tartós élelmiszer, építési anyag, háztartási gépek, játék, kiskerti zöldségek, gyümölcsök, befőttek, ruházat, sporteszköz, szerszám, virág), telefonos szaktanácsadás, stb. 

Várjuk mindazok jelentkezését, akik felajánlóként, vagy felhasználóként részt vennének a programban.
Jelentkezni személyesen a LISZI Irodában lehet a nyitva tartási időben, vagy a 06/20/824-5327-es telefonszámon, vagy a liszi pont szombathely kukac gmail pont com e-mail címen. 

kép forrása: www.photopin.com

Új Széchenyi TervNemzeti Fejlesztési ÜgynökségMagyarország megújul